slovnik

Pozice Bílé Tantry

Autentické Tantrické nauky Vátsjájana Kámasútra a Kaljánamalla Anangaranga se vzájemně doplňují s Vadžrólí Jógou a Panchatattwa rituálem.

Legitimní Hindustánska Kámasútra, nemá nic společného s některými falešnými, zpotvořenými, falšovanými typy edicí, které zobrazují stejný název, hojně, všude cirkulující ve všech západních zemích.

Tato zmiňovaná klasická kniha hinduistického milostného umění, je rozdělena do sedmi částí. První část společně odhaluje impuls života, umění a vědy, které jsou prakticky využity v Sexuální Magii.

Tyto ženy, které praktikovali s mužem Sexuální Magii, jsou považovány za instruktorky žen začátečníček. Učednice musí získat 74 základních umění.

Následně, mezi těmito mnoha uměními jsou, zpívání, hudba, instrumentace, tanec, tetování, detailní vypracování lůžek s okvětními lupínky, hudební výkon se skleničkami obsahujícími čistou vodu, mineralogie, věda chemie, organizace křepelčích, beraních a kohoutích zápasů, a techniky všech literárních děl. Žák je povinen se učit magii. Nejen že musí vědět, jak připravit nákresy a esotericky účinné milostné nápoje lásky, ale navíc se naučit věštění a mantrám.

Ve druhé části Kámasútry, velký Hindustánsky Mistr Vátsjájana moudře odhaluje bohaté esoterické učení o umění milování, zvláště se zabývajíc s něčím výjimečným, totiž, rozdělení typů žen a mužů podle velikosti jejich sexuálních orgánů.

Inteligentně představuje tři druhy mužů, kteří jsou označení podle svého falu, jako:

  1. Zajíc
  2. Býk
  3. Hřebec

Ve srovnání s těmito muži, ženy jsou také klasifikovány na tři typy v souladu se stavbou jejich jóni (pohlavní orgán):

  1. Gazela
  2. Klisna
  3. Slonice

Toto rozlišování u obou pohlaví dává zásadně devět milostných kombinací, které nám připomínají devátou sféru [Jesod]: 

1. Výborné sexuální potěšení: 

A. Zajíc s Gazelou 
B. Býk s Klisnou 
C. Hřebec se Slonicí 

2. Nepasující sexuální spojení: 

A. Zajíc s Klisnou 
B. Zajíc se Slonicí 
C. Býk s Gazelou 
D. Býk se Slonicí 
E. Hřebec s Klisnou 
F. Hřebec s Gazelou 

Devět možností sexuálního spojení se dále dělí na tři typy, podle velikosti pohlavních orgánů:

  1. Poměr stejné velikosti je bezpochyby nejlepší.
  2. Nejubožejší radost z rozkoše je ve vztahu mezi velkými a malými orgány.
  3. Všechny ostatní milostné vztahy mohou být kvalifikovány jako normální.

Nesporně, manželův/kin temperament má v sexuálním aktu velkou roli. Tento je rozdělen do tří typů:

  1. Studený
  2. Mírný
  3. Horký

Proto je v Deváté Sféře možných devět typů soulože, a to: 

A. Studená se Studenou 
B. Mírná s Mírnou 
C. Horká s Horkou 

Nepasující sexuální spojení: 

A. Studené s Mírným 
B. Studené s Horkým 
C. Mírný se Studeným 
D. Mírný s Horkým 
E. Horký se Studeným 
F. Horký s Mírným 

Mezi hinduisty rozpětí sexuální rozkoše, to jest, možnost dlouhého trvání, není založeno, například na čistě smyslné, zvířecí činnosti. Spíše je to považováno za zcela zásadní záležitost, která ukazuje v prováděném aktu ukázku, velmi rozvinuté a nádherné kultury. Manžel/ka, který/á není skutečně vzdělaný/á v nejintimnějších sexuálních jevů, je považován/á za nedostatečného/nou.

Definitivně v naprosté jasnosti poledníku, vyniká fakt, že prodlužování sexuálního potěšení je rozděleno do tří typů:

  1. Rychlý
  2. Mírný
  3. Pomalý

Tajemství Božího štěstí spočívá v Jeho vztahu se sebou samým.

Z takového vztahu v souladu se zákonem filozofických analogií, pochází každý kosmický nástroj / prostředek / vozidlo, každé sexuální spojení.

Proto je pohlavní akt legitimním právem lidské bytosti. Je to Boží štěstí vyjadřující se skrze nás.

Mohamed řekl, 

Soulož je akt potěšující dokonce i náboženství, pokud pokaždé, když se uskutečňuje, je doprovázen vzýváním Alláha a pro reprodukci se svou vlastní ženou.

Korán uvádí,

Jdi a vezmi si za ženu dívku, kterou budeš laskat a která bude laskat tebe. Nezačínejte se souloží dříve, než se dříve laskáním nevzrušíte.

Prorok zdůrazňuje, 

Vaše ženy jsou vaší orbou, takže se pusťte do orby, jak chcete; ale udělejte si dříve pro sebe dobrý skutek, a mějte Boží bázeň, a vězte, že jednoho dne se s Ním setkáte.

V souladu s předchozími myšlenkami je jasné, že nádherná soulož se zbožňující ženou je nepochybně formou modlitby. V těchto chvílích nejvyšší rozkoše se měníme na spolupracovníky tvůrce Logu. V každém okamžiku pokračujeme v zářivé, znovu-tvůrčí úloze, udržování vesmíru v mysteriózním náručí věčné Matky Prostoru.

Dělejte to, co dělá tvůj tvůrce, jako silný muž v činech a síle, který si je vědom toho, co dělá. Takto získáte dvojité potěšení, zvýšení semenné tekutiny a zdravé a silné děti.

Toto je to, co řekl Mohamed,

Deset milosrdenství dává Alláh muži, který s hladícími rukama ukazuje náklonnost k ženě, dvacet pokud ji přitiskne ke svému srdci; avšak pokud je jeho milostné objetí nefalšované, tak za každý polibek dostane třicet milosrdenství.

Kaljánamalla zdůrazňuje transcendentální myšlenku, že přesné naplnění kódu lásky je mnohem těžší než si intelektuální humanoid myslí.

Předběžné požitky jsou komplikované samy o sobě. Proto musí být toto umění používáno v přesném souladu s předpisy, za účelem vzbuzení ženské vášně, a to stejným způsobem, jakým je roznícený oheň, aby se její Jóni stala měkčí, elastičtější a vhodnou pro milování.

Metoda pohlavního styku, to jest, pozice milování je pojmenována ásana (poloha).

Musíme rozlišit čtyři varianty:

  1. Uttana-banda
  2. Tiryak
  3. Upavishta
  4. Utthita

Vzhledem k tomu, že esoterické studie těchto čtyř tantrických ásan mají složitý obsah s výhradně pedagogickými cíli, my se v této knize omezíme konkrétně na popsání sexuální polohy s názvem Upavishta. 

Upavishta znamená "sedící" poloha. Zde jsou uvedeny některé s 12=ti pod-poloh. 

A. Obzvláště oblíbená poloha zvaná Padmásana: muž sedí na posteli nebo na koberci se zkříženýma nohama (v tureckém sedu). Žena mu sedí v klíně, nohy má kolem jeho pasu tak, že se jí chodidla dotýkají mužovy kostrče. Takto žena absorbuje falus. 
B. Oba sedící a během nádherného aktu si žena s rukou zvedne jednu ze svých nohou. 
C. Muž a žena si propletou ruce za svými krky. 
D. Zatímco žena má v rukou chodidla muže, on má ty ženy. 
E. Muž bere do rukou ženiny nohy; nechá je spočívat na svých obloucích v loktech a za jejím krkem si proplete ruce 
F. Poloha želvy: oba sedí tak, že se jejich ústa, ruce a nohy vzájemně dotýkají. 
G. Sedící s nohama rozkročenýma široce od sebe, muž do ní pronikne a její stehna tlačí mezi své. 
H. Tuto pozici dokáže provádět pouze velmi silný muž s velmi lehkou ženou: muž umístí ženiny nohy nad své lokty, pak do ní pronikne a následně s ní pohybuje zprava doleva. 
I. Stejně jako u předchozí pozice, ale kmitání ženy je nahoru a dolu. 

Orientální Upavishta je úžasná; přece jen je nesporné, že my Gnostikové nejsme exkluzivisti. Je zřejmé, že v západním světě má mnoho mystiků raději následující ásany: 

A. Žena si lehne na postel na záda, nohy široce otevřené, to jest, otevřené zprava doleva, s nízkým polštářkem nebo bez něj. 
B. Muž se dá nad ženu mezi její nohy, se svou tváří, hrudníkem, břichem do přímého kontaktu s tělem ženy. 
C. Čelo proti čelu, hruď proti hrudi, plexus proti plexu: všechny shodující se astrální centra se překrývají za účelem výměny magnetických proudů, a tím vytvářejíc úplného androgyna (hermafrodita). 
D. Velmi pomalu zasuňte pohlavní úd do pochvy, vyhýbaje se násilné činnosti. Pohyb falu v děloze musí být pomalý a jemný *. 
E. Soulož musí trvat alespoň hodinu *. 
F. Před křečí se od ženy odehněte, aby se zabránilo ejakulaci semene. 
G. Falus se musí z nitra dělohy vytáhnout velmi pomalu a s velkou opatrností. 

Pierre Huard a Ming Wong při zmiňováni se o Čínské medicíně, uvádějí následující: 

"Taoismus má v lékařství jiné významy, což potvrzuje čtení kompilace taoistických pojednání Sing-Ming-Kuel-Chen, přibližně z roku 1622.

Tři oblasti jsou v lidském těle pozoruhodné. Vyšší nebo cefalická oblast je původem duchů, kteří žijí v těle.

Polštář z nefritu (yu-chen) se nachází ve spodní zadní části hlavy. Takzvaná "polštářová kost" je týlní kostí (chen-ku).

Palác ni-huan (tento název je odvozen ze sanskrtského slova nirvána) se nachází v mozku. Také znám jako moře kostní dřeně (suei-hai), je původem semenných látek.

Střední oblast je páteř, která se nepovažuje za funkční šachtu, ale za kanál, který spojuje mozkové dutiny s pohlavními centry. Končí v bodě nazývaném nebeský sloup (t'ien 'chu), který se nachází na zadní straně krku, na vlasové linii. Nepleťte si tento bod s akupunkturním bodem, který má stejný název.

Spodní oblast zahrnuje oblast rumělky (tan-t'ien). Zde se nachází pohlavní činnost, kterou představují dvě ledviny: oheň tygra (yang) nalevo a oheň draka (ying) napravo.

Sexuální spojení je symbolizováno párem: mladík vede bílého tygra a dívka jde na zeleném drakovi. Olovo (mužský prvek) a rtuť (ženský prvek) se chystají spojit. Jen co se spojí, mladý pár hodí své esence do bronzového kotle, symbol sexuální činnosti. Avšak pohlavní tekutiny, zvláště spermie (tsing/ching), nejsou ani zničeny ani ztracené, ale skrze páteř se vracejí zpět do mozku, díky čemuž je znovu obnoven způsob života.

Základem těchto taoistických sexuálních praktik je zadržování ejakulace (coitus reservatus), jejímž prostřednictvím se spermie, které sestoupily z mozku do prostatické oblasti (ale které nebyly ejakulované/vyvržené), vracejí zpět ke svému původu; co je označováno jako návrat látky (huan-tsing).

Bez ohledu na námitky, které se mohou vyskytnout proti pravdě o tomto návratu, neméně pravdou je, že taoisté chápali rozumovou nadvládu nad základními instinkty, která udržuje úroveň rozmnožovací stimulace pod hranicí ejakulace. Tímto dali sexuálnímu aktu nový styl, a oplodnění odlišný účel.

Sexuální praktiky hráli v taoismu velkou roli. Veřejné a společné praktiky zmiňované v 2 století, se v 6 století vytratily.

Soukromé praktiky pokračovaly takovou dlouhou dobu, že Tseng Tsao (12 století) ve svém Tao Chu pro ně zasvětil kapitolu.

Vskutku taoisté - a stejně tak Buddhisté - dodržují sexuální zdrženlivost (která má svůj základ v sexuální magii); ale taoisté to považovali jako formu odluky, která by je měla přivést k osvobození, zatímco Buddhisté (kromě jejich touhy dosažení Tao) zachovávali cudnost za účelem spojování, zachování své látky a dlouhého žití.

Je možné, že taoisté se inspirovali hinduistickými tantrickými vědeckými spisy podobným stylem jako při svých dýchacích cvičeních. Některé z těchto spisů byly v T'angovej (T'ang) době přeloženy do čínštiny. Tyto spisy znal i význačný čínský lékař Sun Ssu-Miao.

Pao P'u tzu obsahuje sekci nazvanou "Královská ložnice" (18 kapitol), kterou v roce 1066 vytiskl Kiao Che-King a která v letech 1307, 1544 a 1604 byla dotisknuta.

Tyto údaje byly převzaty z textů, které byly zahrnuty v letopisech Suei, napsané Tambem Yasuyoriem v jeho Yi-Sin-Fang (982-984), kterou vytiskl Taki Genkin (zemřel 1857).

V roce 1854 byl tento lékařský stručný výtah 30 kapitol, obsahující tajemství královské ložnice, znovu upraven Ye To-Hueiem (1864-1927), který zrekonstruoval ztracené texty, zvláště Ars Amatoria, od Mistra Tong-Hiuan."

Velký mudrc o Viparíta Káraní řekl, "Toto cvičení je nejúžasnější. Pro jogína je to příčina osvobození. Toto cvičení dává jogínu zdraví a uděluje mu dokonalost."

Pokud Vadžrólí Mudrú svlečeme, pokud strhneme Esetin (bohyně Eset) závoj, tak nám zůstane holá pravda, co je sexuální magie, Sahadža Maithuna.

Esoterická Viparíta Káraní učí jasným a přesným způsobem, jak může Jogín prostřednictvím koncentrace pomalu pozvednout své semeno, tak aby muž i žena v naprosté kopulaci mohly dosáhnout Vadžrólí.

Om! Hluboká poklona bohyni, která úžasně ozdobena, připomíná v svayambhu-linga spícího hada. Má radost z milovaného a z dalších potěšeni. Je uchvácená vínem a září jako milion světelných paprsků. Probudí se (během sexuální magie) vzduchem a ohněm, mantra JAM a DRAM a mantrou HUM.

Zpívejte tyto předchozí mantry v přesných okamžicích, kdy jsou lingam-jóni spojení v svatební posteli. Tímto způsobem se probudí Déví Kundaliní, ohnivý had našich magických sil.

Vyňato z odhalení Parsifala (Parsifal Unveiled, 1971) od Samaela Aun Weora


Poznámka editora: Samael Aun Weor psal své knihy pro studenty různé úrovně.
Samozřejmě výrok, že soulož musí trvat alespoň jednu hodinu, je pro začátečníky neproveditelným úkolem. Zde dodáváme výňatek, kde se zmiňuje o délce praktikování soulože pro začátečníky.

Ne-ejakulace je pro chlípné lidi očividně nesmírnou obětí.

Thelema (síla vůle) je to, co je třeba, abychom se před sexuální křečí odtáhli včas.

Je rozumné uvést, že příroda nedělá skoky; student může, ba dokonce musí udělat změnu kousek po kousku.

Pokud opravdu chceme posílit, zpevnit, zužitkovat náš systém, tak považuji za nezbytné začít s krátkými sexuálními cvičeními krátkého trvání, od jedné do maximálně pěti minut denně.

Později samozřejmě můžeme prodloužit čas každého cvičení. Velcí atleti sexuální jógy jsou zvyklí praktikovat Sahadžu Maithunu hodinu denně.

V žádném případě není vhodné začít s dlouhými sexuálními cvičeními. Změna musí být provedena metodicky a s ohromnou trpělivostí, nikdy nebuďte odrazeni.

Po několika letech trpělivého učení se Sahadža Maithuna stane naší normální funkcí, standardem sexuálního života.

Jedna z nejúžasnějších výhod našeho systému je, že po celý život uchovává sexuální potenci.

* Také co se týče pohybu:

Pohyb je nutný k udržování a prodloužení sexuálního kontaktu, ale nic víc. Hýbejte se, pouze pokud potřebujete, což znamená, jen aby nevyhasl oheň. Na druhé straně příliš mnoho pohybu, jako můžeme vidět u "normálního" sexu smilníků, stimuluje příliš mnoho ohně a sexuální žádostivosti. Jako Hermes Trismegistos napsal v Smaragdové desce:

Oddělte éterickou Zemi od hustého nebo hrubého, pomocí jemného tepla s velkou pozorností.

Jakmile se sexuální energie transmutují, mužská erekce přirozeně poklesne a ženská vlhkost ustoupí. Musíte odhadnout vlastní tělo a naučit se, jak s velkou pozorností řídit plameny.