slovnik

ג Gimel, Císařovna

gimel-cisarovna

1. "Na počátku bylo Slovo, to Slovo bylo u Boha a to Slovo bylo Bůh."

2. Učedník by měl vokalizovat jednu hodinu denně, aby probudil své okultní síly.

3. Mantra "CHIS" slouží k probuzení síly jasnozřivosti, tato mantra se vyslovuje takto:

4. CHIIIIIIIIIIISSSSSSSSSS

5. Slabika "IN" slouží také k probuzení síly jasnozřivosti, tato slabika je se vyslovuje takto:

6. IIIIIIIIIIIIIINNNNNNNN

7. Mantra "RIS" se také používá pro jasnovidectví.

8. Tato mantra se vokalizovat následovně:

9. RIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSS

10. Mantra "ISIS" je také skvělou mantrou na probuzení jasnovidectví, tato mantra se vokalizuje takto:

11. IIIIIIIISSSSSSSS….. IIIIIIIIIISSSSSSSS….

12. Jedna hodina denně vokalizovaní, je lepší, než čtení milionů knih o teozofii, spiritismu, atd.

13. Jasnovidnost je představa.

14. Pro mudrce si představit, znamená vidět.

15. Ten, kdo se chce stát jasnovidcem, musí znovu nabýt ztracené dětství.

16. Anděl Aroch mě naučil nejsilnější známé mantry na světě na probuzení jasnovidectví.

17. Ten, kdo chce být jasnovidec, musí skoncovat s uvažováním a zvyknout si na to, aby všechny věci viděl s představivostí.

18. Nejmocnější mantry na jasnovidectví, jsou první slabiky, které dítě začíná slabikovat během prvních let.

19. Tyto slabiky jsou:

20. MA MA, PA PA.

21. Při vokalizovaní první slabiky MA, bude tónina zvuku velmi vysoko.

22. Při vokalizovaní druhé slabiky MA, bude tónina zvuku velmi nízko.

23. Totéž se provede se slabikami PA, PA.

24. S první slabikou každého slova je hlas zvýšený, a pak mnohdy zopakován se sníženým hlasem.

25. Mistr Huirakoča ve svém díle s názvem "Logos mantry magie" říká následující:

26. "Nesmíme zapomínat na život a jeho vývoj u dětí. Historie se opakuje a v nich se nachází odraz vytvoření vesmíru jako jistá orientace pro naši existenci. Oni ve svém třesoucí se blábolení nejprve začnou vyslovovat ae... ae... ae... Pak ma... ma... ma... Později ba... ba.... Jejich první gesta nám připomínají b a m, a to je právě zde, kde bychom tedy měli začít se zasvěcením, o kterém vás v příhodném okamžiku budu učit. " (Str. 46, kapitola o Jazyce a Slově, Logos mantry magie).

27. Pýthie z Delf se dostala pomoc od boha Apollóna. Naši učedníci mohou také vyvolat Apollóna během cvičení na probuzení jejich jasnozřivosti.

28. Pýthie z Delf probudili jasnovidectví tím, že se po celé hodiny upřeně dívali do vody, a naši žáci mohou udělat totéž.

29. V atomech dětství máme sílu jasnozřivosti.

30. Tyto atomy jsou v našem vnitřním vesmíru, které můžeme vyvolat prostřednictvím slabik: MA MA, PA PA.

31. Čelní čakra má 96 záření a svítí mezi našim obočím jako lotosový květ.

32. Tento lotosový květ má hypofýzu jako svůj základ.

Jasnoslyšení

33. Jasnoslyšení je schopnost slyšet ve vnitřních světech.

34. Jasnoslyšení je magické ucho.

35. Jasnoslyšení se probouzí se samohláskou "E".

36. Tato samohláska se kombinuje s různými písmeny za účelem probuzení okultního ucha.

37. Slabika "EN" slouží k rozvoji magického ucha.

38. Tato slabika se vokalizuje následovně:

EEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNN..........

39. Mantra "CHES" je také velmi silnou mantrou na probuzení magického ucha.

40. Tato mantra se vokalizovat takto:

CHEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS.....

41. Další velmi silné mantry na probuzení magického ucha jsou:

42. AUM CHIVATUM EEEEEEE...

43. AUM se vyslovuje otevřením úst se samohláskou A, zaokrouhlením s U, a uzavřením s M.

44. Ostatní slabiky se vyslovují prodloužením zvuku každé samohlásky.

45. Hrtanová čakra se nachází v hrdle a má 16 záření. Její barvy jsou úžasné. Vypadá jako lotosový květ vycházející ze štítné žlázy.

46. Nejvnitřnější sídlí v srdci.

47. Bůh je v srdci.

48. Ten, kdo probudí čakru srdce, získá intuici.

49. Ten, kdo probudí čakru srdce, získá sílu vykouzlit vítr a hurikány.

50. Ten, kdo probudí čakru srdce, se naučí zkoumat všechny věci se srdcem a stane se moudrým.

51. Tato čakra se probouzí se samohláskou "O".

52. Slabika "ON" slouží k probuzení čakry srdce.

53. Tato slabika se vyslovuje následujícím způsobem: OOOOOOOOOOONNNNNNNNNN

54. Mantra "CHOS" také slouží k probuzení čakry srdce. Tato mantra se vyslovuje takto:

CHOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSS

55. Otčenáš má nejvelkolepější magickou moc probudit čakru srdce.

56. Modlit se, je mluvit s Bohem.

57. Otčenáš slouží na rozhovor s Bohem.

58. Učedník si pohodlně lehne na postel. Všechny typy pozemských myšlenek, které má v mysli, dá stranou, a pak velmi pomalu, bude během celých hodin meditovat nad každým slovem a frází z Otčenáše, jako by se snažil mluvit s Otcem, který je v nebesích.

59. Během tohoto cvičení by měl učedník přijít do stavu hluboké ospalosti.

60. Otec, který je v nebesích, se před studentem objeví ve vizích snů, a učedník se s ním bude moci důvěrně promluvit.

61. Otec umožní učedníkovi vidět určité vize, které se učedník musí naučit, jak je interpretovat se srdcem. Tímto způsobem všichni učedníci mohou mluvit s Bohem.

62. Srdeční čakra má 12 záření a světelných vlnění.

63. Mantra OMNIS JAUM INTIMO slouží ke komunikaci s Nejvnitřnějším.

64. Tato mantra se musí vokalizovat v mysli.

65. Učedník se zbožňováním svého Nejvnitřnějšího ukolébá ke spánku, přičemž mentálně bude vyslovovat mantru OMNIS JAUM INTIMO.

66. Učedník si bude moci se svým Nejvnitřnějším promluvit.

67. Nejvnitřnější se před učedníkem objeví ve vizích během spánku.

68. Mantra na probuzení intuice je "OM MANI PADME HUM."

69. Tato mantra se vokalizuje následujícím způsobem:

70. "OM MASI PADME JOM."

71. Vokalizace je písmenko po písmenku, takto:

72. OOOOOOOOOMMMMMMMM MAAAAAAAA..... SIIIIIIIIIIIIIIII... PAAAAAAAAD MMMMMMEEEEEEEEEEEEEE… JOOOOOOMMMMMMMMMM.....

73. V překladu to znamená: "Ach, můj bože ve mně!"

74. Tuto mantru vokalizujeme, přičemž zbožňujeme a vzdáváme poctu Nejvnitřnějšímu.

75. Nejvnitřnější je v nás tím Nejvyšším.

76. Nejvnitřnější je náš individuální Duch.

77. Starověké lidstvo bylo instinktivní.

78. Aristoteles začal věk rozumu, který vyvrcholil Immanuelem Kantem, filozofem z Königsbergu, a který koncem znamení Ryb začal upadat.

79. Já, Aun Weor, jsem iniciátorem věku intuice.

80. Je nutné se naučit studovat srdcem.

81. Intuitivní typ člověka dokáže pochopit podstatu jediného písmenka.

82. Intelektuální typ člověka je tak hloupý, že kvůli jedné čárce navíc nebo méně ztratí celou sekvenci projevu.

Telepatie

83. Solární plexus je centrem telepatie.

84. V našem organismu máme zřízenou skutečnou bezdrátovou stanici.

85. Solární plexus zachycuje mentální vlny, které cestují vesmírem, a předává je našemu mozku.

86. To je způsob, jak myšlenky druhých dorazí k našemu mozku.

87. To se nazývá telepatie.

88. Solární plexus se rozvíjí se samohláskou "U".

89. Mantra "CHUS" je velmi silná na rozvoj čakry solárního plexu.

90. Tato mantra se vyslovuje takto: CHUUUUUUUUSSSSSSSSSSS

91. Dalším velmi zajímavým cvičením na probuzení telepatického plexu je následující:

92. Učedník by měl sedět na pohodlné židli, přičemž svůj zrak má upřený k východu.

93. Učedník si představí, že na východě je velký zlatý kříž, který vyzařuje modré a zlaté paprsky.

94. Učedník si představí, jak ty paprsky vcházejí přes jeho solární plexus, aby ho probudili a dali mu život. Toto cvičení se praktikuje deset minut denně.

95. Toto cvičení se vždy provádí v časných ranních hodinách, jinými slovy, za svítání.

96. Čakra solárního plexu zachycuje sluneční paprsky a jimi vyživuje a rozvíjí ostatní čakry našeho astrálního organismu.

97. Ten, kdo rozvine tuto čakru, získá obrovskou schopnost telepatie.

98. Během cvičení zlatého kříže, můžeme vokalizovat slabiku "UN," přičemž se písmene "U" a "N" prodlužují.

99. Solární plexus je náš snímač a naše epifýza je naše vysílací centrum.

100. Tato čakra má deset záření.

Klíč k vzpomnění si minulých životů

101. Klíč k vzpomnění si našich minulých životů je retrospektivní cvičení.

102. Učedník ponořen v hluboké meditaci by měl provést retrospektivní rekapitulaci všech událostí, ke kterým došlo v jeho životě, od současnosti do minulosti.

103. Učedník by se měl pokusit zapamatovat si všechny události v opačném pořadí, než k nim došlo, počínaje posledními dokud se zpětně nedostane k prvním událostem svého dětství.

104. Praktikováním retrospektivy během okamžiků, kdy usínáme, si můžeme vzpomenout na všechny vzpomínky našeho dětství.

105. V těchto okamžicích bychom měli vynaložit úsilí si vzpomenout na poslední zkušenosti naší minulé reinkarnace.

106. Takže v retrospektivním pořadí, si můžeme prohlédnout celou svou minulost a minulé reinkarnace.

107. Důležité je, abychom toto retrospektivně cvičení praktikovali během okamžiků, kdy začínáme usínat.

108. Takto si v průběhu spánku ve vizích vzpomeneme na všechny naše minulé životy.

109. Plicní čakra nám umožňuje, abychom si vzpomněli na naše minulé životy. Tato čakra se rozvíjí se samohláskou "A," takto:

110. Aaaaaaaaaaaaaa.............

111. Mantra "CHAS" je efektivní na rozvoj plicní čakry.

112. Ve chvílích, kdy upadáme do spánku, Duše vychází z fyzického těla a cestuje po všech nadsmyslových světech.

113. Své minulé reinkarnace znovu prožijeme ve vnitřních světech.

Slezinná čakra

114. Ten, kdo rozvine slezinou čakru, získá moc poroučet vodním tvorům.

115. Během noci, slezinná čakra nabírá energie, které slunce zanechalo během dne.

116. S těmito energiemi, slezinná čakra přeměňuje bílé krvinky na červené krvinky.

117. Slezinná čakra je centrem éterického těla. Tudy do nás vstupuje život slunce.

118. Této čakře odpovídá písmeno "B."

119. Tato čakra má 6 okvětních lístků nebo vlnění.

Játrová čakra

Klíč k vycházení v astrálním těle

120. Naši učedníci by se měli naučit, jak vyjít v astrálním těle, aby mohli navštívit všechny bílé lóže světa.

121. V gnostickém kostele, budou všichni naši učedníci moci přijmout vnitřní instrukce.

122. Učedník, který chce postoupit, by se neměl uzavírat.

123. Učedník, který chce postoupit, se musí nutně naučit, jak vyjít v astrálním těle, aby se mohl přenést do gnostického kostela, kde si bude moci osobně popovídat s Kristem a se všemi Mistry Bílé Lóže.

124. Klíč na vyjetí v astrálním těle je následující:

125. Učedník by se měl v posteli ukolébat ke spánku.

126. Když se ocitne v tom stavu přechodu, který existuje mezi bděním a spánkem, tehdy by se měl zvednout z postele přesně tak, jak to dělá náměsíčný člověk.

127. Před odchodem z místnosti vyskočí do vzduchu s úmyslem, že se bude vznášet v atmosféře.

128. Pokud se učedník nevznáší, tak se znovu vrátí do postele a zopakuje pokus.

129. No v případě, že při výskoku se mu podaří zůstat ve vzduchu, pak by měl opustit pokoj a vydat se ke gnostickému kostelu.

130. Toto není mentální cvičení.

131. To, co zde vysvětlujeme, musí být převedeno do skutečnosti.

132. V okamžicích usínání, učedník vstane z postele tak, jak to dělají náměsíční lidé.

133. Proces spánku přetrhává velmi silné vazby, které existují v bdělém stavu.

134. Spánek umožňuje duši oddělit se od fyzického těla.

135. Vokalizovaní mantry "FARAON," pomůže učedníkovi ukolébat ke spánku, takto:

FAAAAAAAAAAAA..... RRRRRRRRRRAAAAAAA... OOOOOOOOOONNNNNNNNNNNN...

136. Soustřeďte celou svou mysl na egyptské pyramidy.

pyramidy

137. Když se učedník přichytí, že usíná, měl by vstát z postele a vydat se k Egyptským pyramidám.

138. Další mantra na astrální projekci, je mantra "RUSTI."

139. Žák bude vokalizovat tuto mantru v mysli, a když se bude cítit, že už usíná, tak jednoduše vstane z postele, odejde z pokoje a vydá se ke gnostickému kostelu.

140. Tam se bude moci osobně popovídat s Kristem a přijmout přímé instrukce od všech mistrů.

141. Mantra "TAI RE RE RE," také slouží k astrální projekci.

142. Učedník se ukolébá ke spánku zpíváním této mantry v mysli.

143. Když už cítí, že usíná, tak jednoduše vstane z postele, odejde z pokoje a vydá se směrem ke gnostickému kostelu.

144. Další velmi jednoduchý klíč k astrální projekci je následující:

145. Učedník se ukolébá ke spánku tím, že v mysli bude vyslovovat slabiku LA a slabiku RA.

146. Když pak pocítí v mozku melodické a klidné pískání (něco podobného brzdám se stlačeným vzduchem nebo zvuku hmyzu, něco jako zvuk malých fléten), měl by vstát z postele a namířit si to ke gnostickému kostelu.

147. Mnozí učedníci uspějí okamžitě, dalším to trvá měsíce a roky, než se naučí, jak odejít v astrálním těle.

148. Astrální tělo je spojeno s játry.

149. Probuzením této čakry jater, každý dokáže vstoupit a opustit fyzické tělo podle přání.

150. Důležité je, abychom se zbavili lenosti.

151. Důvod, proč se někteří nenaučili, jak se dostat ven v astrálním těle je, že jsou velmi líní.

152. Atomy lenosti jsou vážnou překážkou pro pokrok směrem k vyšším světům.

153. Učedníci se také mohou naučit, jak cestovat se svým tělem z masa a kostí v "džin" stavu.

154. Učedník se ukolébá k lehkému spánku, ale ne více, a pak vstane z postele, jak to dělají náměsíční lidé, přičemž se bude snažit setrvat v ospalosti, jako kdyby to byl velmi vzácný poklad.

155. Před odchodem z místnosti vyskočí do vzduchu s úmyslem, že se bude vznášet v atmosféře, a pokud se vznáší v atmosféře, je to proto, že jeho tělo už proniklo do astrální roviny.

156. Nyní během pár okamžiků bude moci vzít své fyzické tělo do velmi vzdálených míst na zemi.

157. Když Kristus kráčel po vodě, bylo to proto, že jeho fyzického tělo bylo ve stavu džin.

158. Na to, abychom vzali fyzické tělo, stačí, abychom byli trochu ospalí a měli silnou víru.

159. Písmeno, které odpovídá čakře jater, je písmeno "G."

160. Mantra FE UIN DAGJ, (poslední slovo je vyslovováno hrdelně), slouží k probuzení všech čaker astrálního těla.

161. Mantra "MIŇA PIKA FRASKO," slouží k cestování ve stavu džin, z jednoho místa na zemi, na druhé.

162. Učedník vstane z postele, jak to dělá náměsíčník, přičemž bude vyslovovat mantru: MIŇA PIKA FRASKO.

163. Někteří učedníci se to naučí okamžitě, jiným to trvá celé měsíce ba i roky.

Polyvize

164. Hlava je svět obklopen brilantním světlem zvířetníkového pásu.

165. Korunní čakra je "lotos s tisícem okvětních lístků," diamantové oko.

166. Korunní čakra je okem Bráhmy, Okem Dangma.

167. Díky této čakře budeme schopni studovat Akašické záznamy přírody a povznést se do extáze nebo Samádhi za účelem proniknutí do světa Bohů.

168. Tato čakra se probouzí intenzivním praktikováním sexuální magie s manželkou/em.

169. Každý, kdo rozvine epifýzu, se stává velkolepým a mocným mágem.

170. Kdokoli, kdo otevře diamantové oko, může dělat divy a zázraky, jaké dělal Boží rabín z Galileje na jeho cestě na Zemi.

171. Tato čakra má 1000 lupínků.

172. Člověku, kterému se podaří vystoupit kundaliní do hlavy, probudí korunní čakru. Tato čakra je sedmou pečetí Apokalypsy.

173. Člověku, kterému se podaří vystoupit kundaliní do hlavy, se sjednotí se svým Nejvnitřnějším a stane se velkolepým a mocným Bohem.

174. Když se duše sjednotí se svým Nejvnitřnějším, člověk se stává andělem.

175. Čtyřiadvacet starců hodilo své koruny k nohám Beránka.

176. Čakry jsou připojeny k páteři.

177. Na páteři existuje sedm center.

178. Každé z těchto center je spojeno s jeho odpovídající čakrou. To jsou ty církve, o kterých říká Apokalypsa (Zjevení).

179. To je sedm pečetí, které Beránek otevírá svým plamenným mečem.

180. To je sedm pečetí, které kundaliní otevírá, aby nás změnila na Bohy.

181. 1. Na pravici Sedícího na trůnu jsem viděl knihu popsanou zevnitř i zvenčí, zapečetěnou sedmi pečetěmi.

2. Potom jsem viděl silného anděla, jak volá mocným hlasem: „Kdo je hoden otevřít tu knihu a rozlomit její pečeti?“ - (Apokalypsa / Zjevení Jana, 05:01 a 2).

182. 1. Dále jsem viděl, jak Beránek otevřel první ze sedmi pečetí, a slyšel jsem jednu z těch čtyř bytostí, jak řekla hromovým hlasem: „Pojď!“

2. A hle, spatřil jsem bílého koně a ten, který na něm seděl, měl luk. Byla mu dána koruna a on vyjel ve vítězství, a aby zvítězil.

3. Když otevřel druhou pečeť, slyšel jsem druhou bytost říci: „Pojď!“

4. A vyšel jiný kůň, ohnivě rudý. Tomu, kdo na něm seděl, bylo dáno odejmout mír ze země, aby se navzájem vraždili; a byl mu dán veliký meč.

5. Když otevřel třetí pečeť, slyšel jsem třetí bytost říci: „Pojď!“ A hle, spatřil jsem černého koně a ten, který na něm seděl, měl v ruce váhy.

6. Zprostřed těch čtyř bytostí jsem uslyšel hlas, jak říká: „Za denní mzdu jen mírka pšenice, jen tři mírky ječmene za denní mzdu; olej a víno však nech!“

7. Když otevřel čtvrtou pečeť, slyšel jsem hlas čtvrté bytosti: „Pojď!“

8. A hle, spatřil jsem koně mrtvolně bledého a jméno toho, který na něm seděl, bylo Smrt a za ním šlo Záhrobí. Byla jim dána moc nad čtvrtinou země, aby zabíjeli mečem, hladem, morem a divokými šelmami.

9. Když otevřel pátou pečeť, viděl jsem pod oltářem duše zavražděných pro Boží slovo a pro svědectví, jehož se drželi.

10. Hlasitě volali: „Jak dlouho ještě, Pane, ty svatý a pravý, nebudeš soudit a trestat obyvatele země za naši krev?“

11. Tu bylo každému z nich dáno bílé roucho a bylo jim řečeno, ať odpočívají ještě krátký čas, dokud se nenaplní také počet jejich spoluslužebníků, jejich bratrů, kteří mají být zabiti tak jako oni.

12. Když otevřel šestou pečeť, spatřil jsem, jak nastalo veliké zemětřesení. Slunce  zčernalo  jako  žíněný  pytel,  měsíc  byl  celý  jako  krev 

13. a nebeské hvězdy padaly na zem, jako když fíkovník zmítaný velkým větrem shazuje
své pozdní fíky.

14. Nebe zmizelo, jako když se zavírá kniha, a všechny hory i ostrovy se pohnuly ze svého místa.
15. Králové země a velmoži, boháči, vojevůdci i mocní, každý otrok i každý svobodný se ukryli do jeskyní a do horských skal.

16. Tehdy říkali horám a skalám: „Padněte na nás a skryjte nás před Tím, jenž sedí na trůnu, a před hněvem Beránka! c 17Přišel ten veliký den jeho hněvu, a kdo obstojí?“ - (Apokalypsa/Zjevení Jana, kapitola 6).

183. 1. Když pak otevřel sedmou pečeť, nastalo v nebi ticho asi na půl hodiny.

2. Pak jsem uviděl, jak těch sedm andělů, kteří stojí před Boží tváří, do-stalo sedm polnic.

3. Tehdy přišel jiný anděl se zlatou kadidelnicí a postavil se k oltáři. Bylo mu dáno množství kadidla, aby je s modlitbami všech svatých položil na zlatý oltář, který je před trůnem, 

4. a dým kadidla s modlitbami svatých vystoupil z andělovy ruky před Boží tvář.

5. Anděl pak vzal tu kadidelnici, naplnil ji ohněm z oltáře a shodil ji na zem. Tehdy nastaly hlasy, hromobití, blýskání a zemětřesení. - (Apokalypsa/Zjevení 8: 1 - 5)

Tato kapitola je z knihy "Příručka praktické magie," napsaná Samaelem Aun Weorem